09 August 2009

HPA - Memang berbaloi-baloi............

Sesiapa yang belum daftar jadi ahli adalah dianjurkan supaya mendaftarkan diri supaya dapat harga 25% lebih murah disamping boleh diniagakan. Aku memang cukup suka dengan produk HPA ni, bukannya apa memang bagus dan banyak kebaikkannya. Sudah terbukti berkesan dan banyak testimonial dari pengguna Herba Penawar Al-Wahida ini. Perubatan herba atau lebih mudah lagi dikenali dengan perubatan tradisional ini sebenarnya lebih kurang risiko dan kesan sampingannya dari produk dan ubatan yang menggunakan dadah atau perubatan moden. Kini dunia herba telah mengalami proses perubahan seiring dengan kemajuan teknologi sains terkini iaitu bio teknologi dan juga nano teknologi. Adanya teknologi-teknologi ini lebih memudahkan lagi kajian dan pembangunan untuk dunia herba kita. Ternyata dan terbukti sememangnya perubatan herbalah yang akan bakal menguasai pasaran global.

Manusia kini telah mulai sedar dan memahami akan apa yang dimaksudkan dengan Alamiah atau dikenali sebagai "Kembali ke alam semulajadi" atau "Back to nature." Para saintis dan pakar nutrisi juga sendiri telah mengakui bahawa perubatan moden walaupun dikatakan menangani penyakit, langkah perawatan yang diambil membawa banyak keburukkan dari kebaikkan. Ini terbukti apabila wujudnya pelbagai kesan sampingan yang serius setelah pengamalan perubatan moden dijalankan.

Sehubungan dengan ini HPA telah membuka peluang yang seluas-luasnya untuk mengajak semua sekalian untuk bersama dalam menjayakan sebuah perniagaan atau muamalah yang unik inidan sudah tentunya pihak HPA menawarkan suatu pendapatan yang bukan saja menarik dan lumayan malahan penuh barakah. InsyaAllah.

Kenapa dikatakan barakah ? Pertama sekali sebagai muslim sejati HPA memastikan perniagaan yang ditawarkan ini bebas sama sekali dari sebarng amalan riba'. Keduanya pihak HPA tidak akan bersyubahah dan akan memastikan sumber bahan mentah yang digunakan adalah tidak bertentangan dengan hukum syarak. Seterusnya pihak HPA akan menentukan para pekerjadan juga par pengedar mematuhi etika sebagai para muslim sejati supaya kita semua InsyaAllah akan mendapat perlindungan dan dimurahkan rezaki di mana-mana jua kita berada. InsyaAllah.





p/s :( Sebahagian petikan adalah dari Pengarah Urusan HPA )

No comments:

Post a Comment